Czy istnieje opcja wyświetlania nieprzeczytanych wiadomości e-mail w określonym folderze lub we wszystkich folderach?

Czy istnieje opcja wyświetlania nieprzeczytanych wiadomości e-mail w określonym folderze lub we wszystkich folderach?

Aby wyświetlić wszystkie nieprzeczytane wiadomości e-mail we wszystkich folderach, przewiń w dół, aby znaleźć widoki i wybierz „Widok nieprzeczytany”. W określonym folderze kliknij ikonę Filtruj według u góry i wybierz „Nieprzeczytane”, aby wyświetlić tylko nieprzeczytane wiadomości e-mail w folderze. 
    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Czy istnieje możliwość wyświetlenia wszystkich wiadomości e-mail ze wszystkich folderów?

      Możesz użyć „Widoków”, aby wyświetlić e-maile w różnych folderach. Wszystkie wiadomości umożliwiają przeglądanie wszystkich wiadomości e-mail we wszystkich folderach.
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Wstaw rekordy przez e-mail

      Wymóg Po odebraniu wiadomości e-mail treść z wiadomości e-mail jest wyodrębniana i używana do tworzenia rekordów. Przypadek użycia Zespół HR wysyła e-mail do wybranych kandydatów. Kandydaci mogą odpowiedzieć na wiadomość e-mail, podając szczegóły, ...