Czy istnieje możliwość przypomnienia odbiorcom o e-mailu po ustalonym odstępie czasu?
Możesz przypomnieć odbiorcom, ustawiając przypomnienie podczas wysyłania wiadomości e-mail. Kliknij ikonę Przypomnij mi w oknie tworzenia, wybierz opcję Jeśli nikt nie odpowie do lub Niezależnie od odpowiedzi, a następnie zaznacz pole wyboru Przypomnij również adresatom. Ustaw inne szczegóły przypomnienia i kliknij Dodaj. Dowiedz się więcej o przypomnieniach e-mail tutaj.
Uwaga: Nie możesz przypomnieć adresatom, jeśli wybierzesz opcję Przy każdej odpowiedzi.
Related Articles
Zia dla e-maili
Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Czy istnieje możliwość wyświetlenia wszystkich wiadomości e-mail ze wszystkich folderów?
Możesz użyć „Widoków”, aby wyświetlić e-maile w różnych folderach. Wszystkie wiadomości umożliwiają przeglądanie wszystkich wiadomości e-mail we wszystkich folderach.