Czy istnieje możliwość aby wyciągnąć dane klienta (poza mailem) z kampanii wysłanej z Zoho Campaigns, jeśli lista mailingowa była wgrana z pliku excel ale klienci Ci istnieją w Zoho CRM?

Czy istnieje możliwość aby wyciągnąć dane klienta (poza mailem) z kampanii wysłanej z Zoho Campaigns, jeśli lista mailingowa była wgrana z pliku excel ale klienci Ci istnieją w Zoho CRM?

Załadowałem z pliku excel listę maili klientów, do których wysłałem kampanię za pomocą Zoho Campaigns. Klienci Ci istnieją w Zoho CRM. Czy istnieje możliwość aby wyciągnąć dane takie jak imię, nazwisko, nr telefonu.


Od strony Zoho Campaigns, jest możliwość przesłania informacji o kliknięciach lub otwarciach maila do namiarów lub kontaktów w Zoho CRM. Informacje te będą widoczne na karcie namiaru lub kontaktu lub można stworzyć raport w Zoho CRM, który będzie wyświetlał potrzebne informacje.

    • Related Articles

    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Migracja z Salesforce do Zoho CRM

      Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
    • Czy w Zoho Campaigns można automatycznie generować unikalne kupony/kody przypisane do klienta? Czy jest integracja kuponów z Zoho CRM?

      Istnieje możliwość generowania unikalnych kuponów dla klientów, dzięki Zoho Campaigns.   Aby stworzyć kampanię z unikalnymi kuponami, trzeba zalogować do Zoho Campaigns i wybrać "Email campaigns">>"Advanced Campaigns">> "Coupon Campaign", po wybraniu ...
    • Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM

      Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...