Czy istnieje możliwość aby wyciągnąć dane klienta (poza mailem) z kampanii wysłanej z Zoho Campaigns, jeśli lista mailingowa była wgrana z pliku excel ale klienci Ci istnieją w Zoho CRM?

Czy istnieje możliwość aby wyciągnąć dane klienta (poza mailem) z kampanii wysłanej z Zoho Campaigns, jeśli lista mailingowa była wgrana z pliku excel ale klienci Ci istnieją w Zoho CRM?

Załadowałem z pliku excel listę maili klientów, do których wysłałem kampanię za pomocą Zoho Campaigns. Klienci Ci istnieją w Zoho CRM. Czy istnieje możliwość aby wyciągnąć dane takie jak imię, nazwisko, nr telefonu.


Od strony Zoho Campaigns, jest możliwość przesłania informacji o kliknięciach lub otwarciach maila do namiarów lub kontaktów w Zoho CRM. Informacje te będą widoczne na karcie namiaru lub kontaktu lub można stworzyć raport w Zoho CRM, który będzie wyświetlał potrzebne informacje.

    • Related Articles

    • Czy w Zoho Campaigns można automatycznie generować unikalne kupony/kody przypisane do klienta? Czy jest integracja kuponów z Zoho CRM?

      Istnieje możliwość generowania unikalnych kuponów dla klientów, dzięki Zoho Campaigns.   Aby stworzyć kampanię z unikalnymi kuponami, trzeba zalogować do Zoho Campaigns i wybrać "Email campaigns">>"Advanced Campaigns">> "Coupon Campaign", po wybraniu ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM

      Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...