Czy czasy oszczędzania światła w kalendarzu są dostosowane zgodnie z moją strefą czasową?

Czy czasy oszczędzania światła w kalendarzu są dostosowane zgodnie z moją strefą czasową?

Jeśli strefa czasowa wybrana dla Twojego konta jest zgodna z czasem letnim, Twój kalendarz jest automatycznie dostosowywany do czasu letniego.
    • Related Articles

    • Gdzie powinienem zmienić strefę czasową?

      Jeśli wiadomość e-mail pokazuje złą godzinę, oznacza to, że musisz zweryfikować ustawienia strefy czasowej. Kliknij swój Profil >> Moje konto >> Strefa czasowa/Format daty Wybierz odpowiednią strefę czasową z listy rozwijanej. Kliknij Zapisz
    • Czy mogę udostępnić swój kalendarz innemu użytkownikowi?

      Zoho Calendar umożliwia udostępnianie kalendarza innemu użytkownikowi na różnych poziomach uprawnień. Zaloguj się do calendar.zoho.com, kliknij prawym przyciskiem kalendarz, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij na liście. Na ekranie ...
    • Dlaczego dane mojego kalendarza nie są migrowane do Zoho Mail?

      Podczas migracji szczegółów kalendarza z G Suite lub Office 365 upewnij się, że te dwa wymagania wstępne są spełnione. Aby zapewnić pełną migrację, wszyscy użytkownicy obecni na odpowiednim koncie źródłowym muszą zostać utworzeni w Zoho Mail przed ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...