Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?

Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?


Zgłoszenia to żądania pomocy technicznej przesyłane przez klientów. Zawierają one konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Zgłoszenia mogą być problemami, prośbami o funkcje, pytaniami, a nawet podziękowaniami.

Poniżej znajduje się lista sposobów, w jakie klienci mogą się z Tobą skontaktować:

    Wysłać wiadomość e-mail na monitorowaną przez dział pomocy technicznej skrzynkę pocztową
    Przesłać zgłoszenie z interfejsu internetowego skierowanego do klienta
    Wypełnić formularz kontaktowy pomocy technicznej na swojej stronie internetowej
    zadzwonić pod numer telefonu obsługi klienta
    Wysyłanie wiadomości ping przez widżet czatu na żywo
    opublikować post na forum społeczności
    Wysłać tweeta
    opublikować post na swojej stronie na Facebooku
    Wysłanie wiadomości SMS lub tekstowej
    Rozpocząć rozmowę w aplikacji do obsługi wiadomości błyskawicznych (IM).

Te opcje komunikacji są wspólnie nazywane kanałami w Zoho Desk. Możesz dodać lub usunąć kanał, aby spełnić swoje potrzeby zgodnie z wymaganiami biznesowymi. Zgłoszenia przesłane za pośrednictwem tych kanałów szybko przekształcą się w zgłoszenia w Zoho Desk.
    • Related Articles

    • Za co się płaci w Zoho ?

      W sumie to ja jestem dopiero początkujący, rozkręcam biznes. Widziałem, że na ZOHO jest CRM. Chcę go wypróbować w najbliższym czasie. Niejasne jest dla mnie co na ZOHO jest płatne a co nie. Dopóki Zoho nie poprosi o kartę kredytową to wszystko jest ...
    • Co to są Snipety w Zoho Desk ?

      Snipety w Zoho Desk to krótkie fragmenty kodu lub tekstowe szablony, które można wykorzystać do szybkiego dodawania odpowiedzi na często zadawane pytania lub standardowe komunikaty w procesie obsługi klienta. Są one bardzo przydatne w celu ...
    • Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?

      Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
    • Jak trwale zamknąć zgłoszenie?

      W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia. Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego ...
    • O co chodzi w ZOHO?

      Zoho to pakiet aplikacji (usług) dostępnych za pomocą internetu, po uprzedniej rejestracji w serwisie. Korzystanie z aplikacji przez prywatnych użytkowników jest bezpłatne. Subskrypcja niektórych aplikacji dla przedsiębiorstw jest związana z opłatą. ...