Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?
Zgłoszenia to żądania pomocy technicznej przesyłane przez klientów. Zawierają one konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Zgłoszenia mogą być problemami, prośbami o funkcje, pytaniami, a nawet podziękowaniami.
Poniżej znajduje się lista sposobów, w jakie klienci mogą się z Tobą skontaktować:
Wysłać wiadomość e-mail na monitorowaną przez dział pomocy technicznej skrzynkę pocztową
Przesłać zgłoszenie z interfejsu internetowego skierowanego do klienta
Wypełnić formularz kontaktowy pomocy technicznej na swojej stronie internetowej
zadzwonić pod numer telefonu obsługi klienta
Wysyłanie wiadomości ping przez widżet czatu na żywo
opublikować post na forum społeczności
Wysłać tweeta
opublikować post na swojej stronie na Facebooku
Wysłanie wiadomości SMS lub tekstowej
Rozpocząć rozmowę w aplikacji do obsługi wiadomości błyskawicznych (IM).
Te opcje komunikacji są wspólnie nazywane kanałami w Zoho Desk. Możesz dodać lub usunąć kanał, aby spełnić swoje potrzeby zgodnie z wymaganiami biznesowymi. Zgłoszenia przesłane za pośrednictwem tych kanałów szybko przekształcą się w zgłoszenia w Zoho Desk.
Related Articles
Co to jest bilet i skąd pochodzi?
Zgłoszenia to prośby o pomoc przesyłane przez klientów. Zawierają konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Bilety mogą być problemami, prośbami o nowe funkcje, pytaniami, a nawet wiadomościami z ...
Co to jest oprogramowanie pomocy technicznej?
Help Desk to dział w organizacji, który obsługuje interakcje klientów dotyczące produktu lub usługi. Klienci kontaktują się z działem pomocy, gdy mają pytanie lub problem, a ekspert produktowy odpowiada na pytanie w celu zadowolenia klienta. W ...
Za co się płaci w Zoho ?
W sumie to ja jestem dopiero początkujący, rozkręcam biznes. Widziałem, że na ZOHO jest CRM. Chcę go wypróbować w najbliższym czasie. Niejasne jest dla mnie co na ZOHO jest płatne a co nie. Dopóki Zoho nie poprosi o kartę kredytową to wszystko jest ...
Jak ręcznie zarejestrować zgłoszenie w Zoho Desk?
Większość firm obsługuje dziś swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien ostatecznie zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs dodawania ...
Co to są Snipety w Zoho Desk ?
Snipety w Zoho Desk to krótkie fragmenty kodu lub tekstowe szablony, które można wykorzystać do szybkiego dodawania odpowiedzi na często zadawane pytania lub standardowe komunikaty w procesie obsługi klienta. Są one bardzo przydatne w celu ...