Co to jest funkcja „Poproś o potwierdzenie” w Zoho Mail?
Podczas tworzenia wiadomości e-mail możesz włączyć funkcję „Poproś o potwierdzenie” z większej liczby opcji. Gdy odbiorca otrzyma wiadomość e-mail, jeśli usługa poczty e-mail i klient poczty obsługują funkcję potwierdzenia odczytu, odbiorca otrzyma powiadomienie „Potwierdzenie odczytu”.
Jeśli odbiorca zaakceptuje wysłanie „Potwierdzenia przeczytania”, otrzymasz powiadomienie, gdy wiadomość e-mail zostanie przeczytana
Related Articles
Pytanie o zmianę domeny w Zoho
Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?
Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Hosting firmowej poczty e-mail z Zoho — niestandardowy adres e-mail dla Twojej domeny
w Zoho Mail możesz tworzyć niestandardowe konta e-mail, takie jak ty@twojadomena.com, dla wszystkich członków swojej organizacji. Wymagane kroki są opisane poniżej: Krok 1: Zweryfikuj swoją domenę: Zweryfikuj własność domeny. Jest to wymagane, aby ...
Zoho Mail we własnej domenie Klienta
Czy oferują Państwo hosting poczty elektronicznej z własną domeną? Hosting własnych domen ( do 30) klienta jest podstawową funkcjonalnością Zoho Mail. W Zoho Mail można hostować domenę samej poczty nie przenosząc do Zoho całego serwisu www. ...