Related Articles
Jak włączyć eDiscovery w Zoho Mail?
Zoho Mail zapewnia kompletne rozwiązanie do przechowywania, przeglądania i eksportowania wiadomości e-mail związanych z dochodzeniami wewnętrznymi, zewnętrznymi lub prawnymi Twojej organizacji. Aby włączyć eDiscovery w Zoho Mail: Zaloguj się na swoje ...
Co to jest przekierowanie poczty e-mail?
Przekazywanie wiadomości e-mail to proces, w którym wiadomości e-mail wysyłane na określone konto są automatycznie przekazywane na adresy e-mail określone w panelu sterowania. Odbywa się to głównie do celów współpracy lub delegowania. Ucz się więcej.
Co to jest udostępnianie poczty e-mail?
Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Co to jest funkcja „Poproś o potwierdzenie” w Zoho Mail?
Podczas tworzenia wiadomości e-mail możesz włączyć funkcję „Poproś o potwierdzenie” z większej liczby opcji. Gdy odbiorca otrzyma wiadomość e-mail, jeśli usługa poczty e-mail i klient poczty obsługują funkcję potwierdzenia odczytu, odbiorca otrzyma ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...