Co to jest bilet i skąd pochodzi?
Zgłoszenia to prośby o pomoc przesyłane przez klientów. Zawierają konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Bilety mogą być problemami, prośbami o nowe funkcje, pytaniami, a nawet wiadomościami z podziękowaniami.
Poniżej znajduje się lista sposobów, w jakie Twoi klienci mogą się z Tobą kontaktować:
- Wyślij e-mail na skrzynkę wsparcia monitorowaną przez help desk
- Prześlij zgłoszenie z interfejsu internetowego skierowanego do klienta
- Wypełnij formularz kontaktowy pomocy technicznej ze swojej strony internetowej
- Zadzwoń pod numer telefonu obsługi klienta
- Pinguj przez widżet czatu na żywo
- Opublikuj na forum społeczności
- Wyślij sobie tweeta
- Opublikuj na swojej stronie na Facebooku
- Wyślij SMS-em lub wiadomością tekstową
- Rozpocznij rozmowę w aplikacji do obsługi wiadomości błyskawicznych (IM)
Te opcje komunikacji są zbiorczo nazywane kanałami w Zoho Desk. Możesz dodać lub usunąć kanał, aby spełnić swoje potrzeby zgodnie z wymaganiami biznesowymi. Żądania przesłane tymi kanałami szybko zamienią się w bilety w Zoho Desk.
Related Articles
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk
Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...