Chatbot: Powered by Zia

Chatbot: Powered by Zia

Wszystko zaczyna się od rozmowy, zwłaszcza w rekrutacji. Sposób, w jaki komunikujesz się z kandydatem, może mieć na niego duży wpływ. W Zoho Recruit opracowaliśmy rozwiązanie, które przyniesie korzyści zarówno Tobie, rekruterowi, jak i Twoim kandydatom.

Przedstawiamy Chatbota Zoho Recruit. Znajdź pasujące oferty pracy, zarejestruj kandydatów na swoim portalu i śledź istniejące aplikacje za pomocą Zia, Twojego osobistego asystenta AI.

Wymagana wersja: Dostępne dla planu Enterprise dla wersji Zoho Recruit zarówno dla personelu, jak i korporacyjnego HR. Dostępne również dla kont Zoho One i People Plus.
Wymagany profil: tylko użytkownicy z profilem administratora mogą wprowadzać zmiany w funkcji.

Konfiguracja

Aby skonfigurować funkcję chatbota,
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Ogólne > Zia > Chatbot. Włącz przełącznik i kliknij Konfiguruj, aby dostosować funkcję.
  2. Po pierwsze, spersonalizuj chatbota, nadając mu personę w sekcji Szczegóły bota.
  3. Chatbot ma wbudowaną nazwę bota i wiadomość powitalną. Dostosuj to zgodnie z komunikatami Twojej firmy.

  4. Następnie wybierz sposób uruchamiania chatbota w sekcji Ustawienia wyzwalacza.
  5. Na koniec wprowadź dane swojej organizacji, jeśli chcesz je wyświetlić kandydatom. Możesz kontrolować widoczność za pomocą przełączników znajdujących się obok odpowiednich sekcji. Możesz skorzystać z przecen, aby jeszcze bardziej upiększyć swoją wiadomość.
    1. Użyj składni wyświetlonej w wyskakującym okienku i dodaj formatowanie do tekstu.
  6. Po skonfigurowaniu chatbot będzie wyświetlany na Twojej Stronie Karier. Możesz włączyć/wyłączyć widżet chatbota na stronie ustawień witryny kariery.
     

Funkcje

Znajdź pasujące oferty pracy

Zia rozumie kandydatów jako ludzi z profilami kariery, a nie ciągiem słów kluczowych. Dzięki temu może znaleźć „idealną pracę” dla każdego kandydata, ponieważ może dopasować jego doświadczenie, umiejętności i biegłość do wymagań stanowiska i odpowiednio je ocenić.

W rezultacie kandydaci nie mogą ubiegać się o żadną pracę, którą chcą, ponieważ będą przeglądać tylko oferty pracy, które pasują do ich profilu.
Oferujemy kandydatom dwie opcje wgrania swojego profilu, a mianowicie;
  1. Prześlij CV
    Gdy kandydat prześle swoje CV, Zia dopasuje umiejętności kandydata do wymagań stanowiska i przedstawi mu listę ofert pracy, które pasują do jego profilu.
  2. Wyszukaj i wybierz umiejętności
    Kandydaci mogą ręcznie wybrać swoje umiejętności, na podstawie których dopasujemy ich profil do dostępnych ofert pracy i przedstawimy im listę pasujących ofert. Zia prowadzi bazę danych zawierającą ponad 20 000 umiejętności, z których kandydaci mogą wybierać.

Utwórz konto portalu



Jako rekruter ważne jest, aby usprawnić proces rekrutacji i uczynić go przyjaznym kandydatom. Zia to rozumie i rejestruje je w Twoim Portalu Kandydatów. Umożliwia to pasywne powiększanie puli talentów i zapewnianie kandydatom możliwości aplikowania, śledzenia ich aplikacji i ostatecznie zdobycia wymarzonej pracy.

Kandydaci mogą założyć konto w Twoim portalu bezpośrednio z chatbota. Zia pobierze CV kandydata i wykorzysta te dane do utworzenia profilu. Jeśli w CV brakuje jakichkolwiek istotnych danych, kandydat będzie musiał wprowadzić je ręcznie. 

Śledź istniejące aplikacje



Kandydaci często są przytłoczeni samą liczbą stanowisk, do których są uprawnieni, i mają trudności z ręcznym zarządzaniem swoimi aplikacjami. Muszą śledzić informacje, które przekazują i komu to robią. Zia ułatwia im życie, dostarczając im listę prac, o które się ubiegali.

Po zakończeniu tego procesu na adres e-mail kandydata zostanie wysłany link weryfikacyjny, z którego będzie on mógł uwierzytelnić swoje konto i dodać swój profil do Twojego portalu.
Notatka:
  1. Kandydaci są zobowiązani do wyrażenia zgody na ich dane w celu uzyskania dostępu do chatbota.
  2. Podczas wyświetlania pasującego stanowiska kandydatowi będą widoczne tylko tytuł ogłoszenia, lokalizacja i typ stanowiska.
  3. Zia wyświetli kandydatowi maksymalnie 10 ofert pracy.
  4. Dane kontaktowe Klienta nie będą wyświetlane kandydatowi.
  5. Chatbot będzie używał tylko tych pól, które zostały włączone w ustawieniach portalu kandydata.
  6. W przyszłości zostanie dodana obsługa załączników (list motywacyjny i inne).
    • Related Articles

    • Zia w Zoho Recruit: przegląd

      Znalezienie odpowiednich kandydatów i dopasowanie ich do odpowiedniej roli to podstawowa funkcja rekrutacji. Jednak nie da się tego zrobić bez błędu z samym CV kandydata. CV może nie zawierać żadnych konkretnych informacji o ich umiejętnościach, co ...
    • Zia - przegląd

      W dzisiejszym świecie firmy mają do czynienia z gigantycznymi rozmiarami danych, które pochodzą z wielu źródeł. Może to być proste zapytanie telefoniczne, które właśnie otrzymałeś, nowy obserwator na Twojej stronie na Facebooku lub odesłany e-mail w ...
    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • Kreator prognoz Zia

      Konstruktor prognoz Zia to zestaw narzędzi dla administratorów CRM do tworzenia niestandardowych prognoz w ich firmie. Ten prosty i intuicyjny kreator może szybko przewidzieć prawdopodobne wyniki zarówno dla standardowych, jak i niestandardowych ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...