Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają
Pojawił się błąd w systemie. Żaden z modułów nie działa.
O awarii systemu Zoho mówi strona status.zoho.com lub status.zoho.eu. Proszę tam sprawdzać czy sprawa dotyczy całego Zoho, jednego produktu, jednej części świata czy tylko Pańskiego komputera.
Jeżeli awaria dotyczy wyłącznie jednego komputera proszę wyczyścić cache przeglądarki i sprawdzić czy system zachowuje się tak samo na innej przeglądarce ( polecamy IE, FireFox, Chrome). Jeśli tak proszę sprawdzić ustawienia "security" w systemie.
W trakcie trwania awarii dostępne są aplikacje w formie Read Only ( tylko do odczytu). Konwencja nazw to dołożenie fragmentu "-ro" do subdomeny. Na przykład crm-ro.zoho.eu itp
Related Articles
Filtrowanie spamu w Zoho Mail
Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
Czy w Zoho Survey mogę stworzyć test/egzamin?
Zoho survey nie ma mechanizmów oceny odpowiedzi. Sugeruję skorzystanie z Zoho Showtime ( ręczne ocenianie) albo modułu LMS w Zoho People ( dla pracowników ).
Zoho Mail we własnej domenie Klienta
Czy oferują Państwo hosting poczty elektronicznej z własną domeną? Hosting własnych domen ( do 30) klienta jest podstawową funkcjonalnością Zoho Mail. W Zoho Mail można hostować domenę samej poczty nie przenosząc do Zoho całego serwisu www. ...
Moduły w Zoho Bigin
Moduły Wszystkie dane na Twoim koncie Bigin są podzielone na grupy, takie jak Rurociągi, Kontakty, Firmy, Produkty, Działania i Pulpity nawigacyjne, które są wspólnie zwane modułami. Na przykład moduł Kontakty zawiera dane o wszystkich Twoich ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...