Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

Pojawił się błąd w systemie. Żaden z modułów nie działa.

O awarii systemu Zoho mówi strona status.zoho.com lub status.zoho.eu. Proszę tam sprawdzać czy sprawa dotyczy całego Zoho, jednego produktu, jednej części świata czy tylko Pańskiego komputera.

Jeżeli awaria dotyczy wyłącznie jednego komputera proszę wyczyścić cache przeglądarki i sprawdzić czy system zachowuje się tak samo na innej przeglądarce ( polecamy IE, FireFox, Chrome). Jeśli tak proszę sprawdzić ustawienia "security" w systemie.

W trakcie trwania awarii dostępne są aplikacje w formie Read Only ( tylko do odczytu). Konwencja nazw to dołożenie fragmentu "-ro" do subdomeny. Na przykład crm-ro.zoho.eu itp
    • Related Articles

    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Odpowiedzi klientów nie wyświetlają się w Zoho Desk

      Przyczyny nie odbierania wiadomości email na Zoho Desk: 1) Wiadomości ze skrzynki głównej (z której ustawione jest przekierowanie) trafiają do SPAM, albo innego prywatnego folderu 2) Wiadomość wpadła do zakładki SPAM Ticket w Zoho Desku 3) Jest jakiś ...