Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

Awaria systemu Zoho - Moduły nie działają

Pojawił się błąd w systemie. Żaden z modułów nie działa.

O awarii systemu Zoho mówi strona status.zoho.com lub status.zoho.eu. Proszę tam sprawdzać czy sprawa dotyczy całego Zoho, jednego produktu, jednej części świata czy tylko Pańskiego komputera.

Jeżeli awaria dotyczy wyłącznie jednego komputera proszę wyczyścić cache przeglądarki i sprawdzić czy system zachowuje się tak samo na innej przeglądarce ( polecamy IE, FireFox, Chrome). Jeśli tak proszę sprawdzić ustawienia "security" w systemie.

W trakcie trwania awarii dostępne są aplikacje w formie Read Only ( tylko do odczytu). Konwencja nazw to dołożenie fragmentu "-ro" do subdomeny. Na przykład crm-ro.zoho.eu itp
    • Related Articles

    • Filtrowanie spamu w Zoho Mail

      Zoho mail oprócz możliwości utworzenia czarnej listy oraz białej listy posiada filtry SPF,DKM,DNSBL. Aby zmienić ustawienia antyspamowe należy wejść w Control Panel -> Mail Administration->antyspam. W poszczególnych zakładkach można zmieniać ...
    • Pytanie o zmianę domeny w Zoho

      Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli dodamy na nowym koncie w Zoho nową domenę główną, maile etc w domenie: xxxxx.co Czy po miesiącu, dwóch będziemy mogli zamienić ją na: xxxxx.com (kupujemy właśnie tą domeną ale może proces potrwać do 2 miesięcy) chcemy ...
    • Użytkownik nie może przyjąć zaproszenia do Zoho CRM

      Witam, Dodałem użytkownika do CRM i widnieje on jako niepotwierdzony. Po wysłaniu zaproszenia otrzymuje on mailem komunikat jak niżej, który mówi że nie można przyjąć zaproszenia i trzeba usunąć konto użytkownika. Wolałbym nie usuwać konta bo jest ...
    • Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?

      Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby? Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień ...
    • Scalanie rekordów w Zoho CRM

      Są dwa sposoby deduplikacji rekordów: 1) Po wejściu w listę rekordów na wybranym module (np. Namiary), wybieramy trzy kropki i wybieramy opcję "Usuń zdublowane Namiary". Następnie system pyta się na podstawie, których pól ma wyszukać duplikaty. ...