Aktywność w Zoho desk

Aktywność w Zoho desk


Aktywność to miejsce, w którym można tworzyć i kojarzyć zadania, zdarzenia i połączenia z biletami. Takie działania są wymienione zarówno w module Działania, jak i na stronie szczegółów zgłoszenia. Możesz także dodać aktywność, która jest powiązana ze zgłoszeniem lub samodzielną.
Aby dodać aktywność do zgłoszenia:
    Otwórz bilet, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Otwórz kartę Aktywność w górnej części strony.
    Kliknij ikonę Dodaj ( ), a następnie wybierz Połączenie, Zadanie lub Zdarzenie.
    Na stronie Add Call/Task/Event (Dodaj połączenie/zadanie/zdarzenie) określ szczegóły związane z aktywnością.
    Kliknij przycisk Wyślij, aby utworzyć nowe działanie.
    Agenci zostaną powiadomieni e-mailem o przypisaniu do nich aktywności.

    • Related Articles

    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...