Aktywność w Zoho desk

Aktywność w Zoho desk


Aktywność to miejsce, w którym można tworzyć i kojarzyć zadania, zdarzenia i połączenia z biletami. Takie działania są wymienione zarówno w module Działania, jak i na stronie szczegółów zgłoszenia. Możesz także dodać aktywność, która jest powiązana ze zgłoszeniem lub samodzielną.
Aby dodać aktywność do zgłoszenia:
    Otwórz bilet, aby wyświetlić jego szczegóły.
    Otwórz kartę Aktywność w górnej części strony.
    Kliknij ikonę Dodaj ( ), a następnie wybierz Połączenie, Zadanie lub Zdarzenie.
    Na stronie Add Call/Task/Event (Dodaj połączenie/zadanie/zdarzenie) określ szczegóły związane z aktywnością.
    Kliknij przycisk Wyślij, aby utworzyć nowe działanie.
    Agenci zostaną powiadomieni e-mailem o przypisaniu do nich aktywności.

    • Related Articles

    • Zamykanie działań w Zoho desk

      Aktywności są zamykane tylko wtedy, gdy ich status zostanie zaktualizowany jako Zakończone. Aby zamknąć działanie: Otwórz zgłoszenie, aby wyświetlić jego szczegóły. Otwórz kartę Aktywność w górnej części strony. W widoku listy aktywności najedź ...
    • Czym są zakładki biletów?

      Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...