Ładowanie starych maili do CRM

Ładowanie starych maili do CRM

Subskrybowałem ZOHO mail. Jak mogę powiązać poprzednie maile z kontaktami wgranymi do ZOHO? Do kontaktów podpinają się jedynie nowe wiadomości i też nie wszystkie.

Maile synchronizują się poprzez adres e-mail Klienta. Automatycznie. Nowe i stare.

System zsynchronizuje wszystkie maile przechowywane na serwerze mailowym.  Ten proces może zająć nawet kilka, kilkanaście godzin.

Jeżeli korzysta Pan z Outlooka to może Pan zainstalować specjalną wtyczkę do Outlooka , która umożliwi synchronizację starych maili między Outlookiem a ZOHO CRM. Może Pan ją ściągnąć ze strony: http://www.biznespakiet.pl/tag/wtyczka-outlook-zoho-crm/

Stare maile mogą zostać również załadowane w formacie .eml bezpośrednio do Zoho Maila. Stąd zostaną zsynchronizowane do CRM.
    • Related Articles

    • Ile e-maili dziennie mogę wysłać z Zoho CRM?

      Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie. W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) ...
    • Analizator e-maili

      Email Parser został zaprojektowany w celu zautomatyzowania procesu dodawania rekordów do Zoho CRM poprzez wyodrębnienie informacji z przychodzących wiadomości e-mail. Szczegóły potencjalnych klientów mogą zostać wyodrębnione przez parser e-maili i ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Limity e-maili

      W Zoho CRM możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail lub pojedyncze wiadomości e-mail. Poniżej znajdują się limity wysyłania e-maili w zależności od wersji Twojego konta. Pamiętaj, że limity poczty e-mail zostaną ustawione na podstawie strefy czasowej ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...