Recent Articles
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Dlaczego znaczniki czasu moich zgłoszeń pokazują nieprawidłowy czas?
Znacznik czasu wyświetlany na zgłoszeniach zależy od strefy czasowej ustawionej dla konta Zoho Desk. Zazwyczaj strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie lokalizacji użytkownika podczas pierwszej rejestracji. Jeśli jednak ten czas UTC ...
Jak trwale zamknąć zgłoszenie?
W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia. Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego ...
Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?
Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
Czy mogę zobaczyć bilety, które śledzę?
Nie, nie możesz. Dzieje się tak, ponieważ Zoho Desk nie zapewnia kryteriów filtrowania, które są wymagane do odfiltrowania śledzonych przez Ciebie zgłoszeń. Obecnie w Centrum powiadomień można wyświetlać tylko aktualizacje obserwowanych zgłoszeń. ...
Popular Articles
Automatyczne rejestrowanie rozmów z aplikacji mobilnej Zoho CRM
Używamy modułu kontrahenci/firmy i dzwoniąc do kontrahentów z aplikacji mobilnej nie rejestrują się rozmowy telefoniczne. Czy powinnam coś ustawić? Aby rozmowy telefoniczne wykonywane z aplikacji mobilnej Zoho CRM automatycznie zapisywały się na ...
Czy przeszkolicie moich pracowników z używania i administrowania CRM?
Tak. Wszystkie wdrożenia wykonywane przez naszą firmę zawierają element szkolenia personelu. W trakcie szkolenia, w uzgodniony sposób, przeszkolimy pracowników m.in. działów Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta w zakresie korzystania z systemu. ...
O co chodzi w ZOHO?
Zoho to pakiet aplikacji (usług) dostępnych za pomocą internetu, po uprzedniej rejestracji w serwisie. Korzystanie z aplikacji przez prywatnych użytkowników jest bezpłatne. Subskrypcja niektórych aplikacji dla przedsiębiorstw jest związana z opłatą. ...
Załadowanie danych ze starego CRM
mam pytanko podobno moge liczyc na wasza pomoc, chodzi mi o import do zoho bazy i nie moge znalezc manuala w pomocy, może mi Pan pomoc gdzie moge tego szukac? Wszelkie dokumentacje Zoho znajdują się w j. angielskim na wiki zoho crm. Ten dokładny ...
Czy w Zoho CRM możliwe jest wysyłanie automatycznych maili do nowych lead'ów?
Czy w obrębie Zoho możliwe jest ustawienie systemu w ten sposób, gdy po wprowadzeniu leada, w automatyczny sposób wysyłany jest e-mail do tej osoby? Jak najbardziej można wysyłać automatyczne wiadomości do nowych kontaktów za pomocą opcji powiadomień ...