Dzień dobry,
wysyłam z Campaigns
mailing do kontaktów z CRM. Chciałbym w CRM, w module Visits oraz na karcie
poszczególnych kontaktów widzieć, jakie linki kliknęli, jakie strony
odwiedzili.
Mam dwie instrukcje postępowania. Jedna to dodanie SMART IDENTIFIERS LINK, druga, to zastosowanie ?zc_cid=$[CONTACTID]$. Prosiłbym o doprecyzowanie, jaki jest rezultat stosowania każdej z nich. Czy wystarczy jedna, czy trzeba stosować obie?
Dla utrudnienia dodam jeszcze grafikę na stronie https://help.zoho.com/portal/en/kb/salesiq-2-0/for-administrators/tracking-visitors/articles/how-can-salesiq-identify-your-visitors#Campaign_Link Jest tam jeszcze parametr ?siq_name=, co wprowadza dodatkowe zamieszanie.
Historycznie stosowałem parametr ?siq_email=, który chyba nie jest już stosowany. Chciałbym się dowiedzieć, kiedy został wycofany i czy tego rodzaju zmiany (dla mnie o ogromnym znaczeniu) są w jakiś sposób użytkownikom komunikowane.
Podobne pytanie dotyczy maili wysyłanych z samego CRM. W jaki sposób sparametryzować linki, aby móc śledzić aktywność klientów w witrynie?