Odłączenie licencji od CRM

Odłączenie licencji od CRM

"Mamy teraz 6 licencji na 1, wspólnej instancji, a chciałbym, żeby mój dostęp był na osobnej (dedykowane konto dla kraju)- czyli odłączamy 1 licencje z tych 6 na dedykowany panel."

Rozumiem że Klient chciałby odłączyć jedną licencje ( również bazę i ustawienia) od CRM. Rozumiem że celem takiego ruchu jest odcięcie komunikatów maili w jednym języku od maili wysyłanych do pozostałych w języku głównym.

Uważam że lepiej byłoby zapewnić komunikację wewnątrz jednego systemu CRM z uwzględnieniem preferowanego języka komunikatów niż odłączac cały system. Odłączenie CRM'a ( wogóle niemożliwe jednym kliknięciem) spowoduje że oba CRMy będa wymagały osobnego ustawiania, osobnych dostepów. Jeśli ten sam człowiek ma mieć dostęp do dwóch baz będzie mu trzeba wykupywać dwie osobne licencje.

Rozumiem że jednak czasem takie wymaganie ma swoje uzasadnienie.

Najłatwiej byłoby zrobić odłączenie konta wg procedury:

1. Kupić nowe konto CRM dla nowego użytkownika.
4. W nowym systemie usunąć dane które dotyczą "starego" kraju.