Aktualizacje przepływu pracy (workflow) dla szybszego, bardziej angażującego i efektywnego e-mail marketingu
Nowe zmiany pozwolą Ci osiągnąć poniższe cele podczas korzystania z workflow.
- Ponownie dodaj kontakt do tego samego workflow
- Określ kryteria i usuń kontakty, które nie pasują do kryteriów wyzwalania workflow
- Zapewnij uwzględnienie kontaktów na podstawie ich zachowania za pomocą wyzwalacza „E-mail Action”
- Wybierz konkretną datę, aby rozpocząć przepływ pracy za pomocą wyzwalacza „Date-field”
- Powiąż segmenty z każdym przepływem pracy za pomocą wyzwalacza „Wprowadź segment”
- Niech akcja „Zarządzanie subskrypcjami” w przepływach pracy pomoże Twoim kontaktom zdecydować, który temat subskrybować, aby uzyskać bardziej zorientowane na klienta podejście
- Wybierz najważniejszą ścieżkę dla swoich kontaktów na podstawie ich zaangażowania w aktualizacje w akcji „Odpowiedź”
- Dołącz nowe kontakty do trwającego przepływu pracy, używając warunku „Aktywność e-mail” zamiast tworzenia osobnego
- Opóźnij kampanie, wprowadź zmiany w ostatniej chwili, a następnie wznów kampanię, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie ze zaktualizowanym warunkiem „Czas oczekiwania”
- Pozwól każdemu kontaktowi osiągnąć pożądane cele dzięki „kryteriom wyjścia”
Co zostało usunięte?
Usunęliśmy z naszych przepływów kilka funkcji, które uznaliśmy za zbędne. Cele osiągalne przy użyciu tych funkcji można teraz osiągnąć skuteczniej, korzystając z istniejących i zaktualizowanych funkcji. Usunęliśmy następujące funkcje:
- Pętla przypomnienia (Reminder loop)
- Warunek trójdrożny (Three way condition)
- Przejdź do końca przepływu pracy (Move to end-of- workflow)
- Pomiń kryteria (Skip criteria)
- Kategoria akcji zakończenia przepływu pracy (End-of-workflow action category)
Potrzebujesz pomocy - pisz w komentarzu poniożej.