THRIVE ZOHO w EU
Dzien dobry, Czy ZOHO przewiduje rozszerzenie dostepnosci ZOHO THRIVE w Europie?
Oferty CRM
Czy mogę załączać oferty w CRMie? Jeśli tak to w jaki sposób
ZohoONE produkcyjni
Czy pracownicy pracujący na produkcji również muszą posiadać aplikację zohoONE?
Różnica docs vs drive
Jaka jest różnica między zoho docs a zoho workdrive?
BIgin a CRM
Najbardziej istotne różnice pomiędzy CRMem, a Biginem
Zabezpieczenia
Jak chronione są moje dane w Zoho?
Potrzebuje Inovice
Witam Korzystam z rozwiązania zoho books chciałbym się dowiedzieć czegoś o zoho invoice, ponieważ chciałbym wystawiać faktury z polskim prawem podatkowym czy jest taka możliwość w zoho invoice?
pozyskiwanie nowych leadów
Witam . W jaki sposób ZOHO może mi pomóc pozyskiwać nowe leady ?
Cliq - jakość połączeń
Dzień dobry. Jeśli korzystacie z Cliqa jako komunikatora, to czy nie macie problemów z jakością połączeń przy większej liczbie osób na spotkaniu? Przy udostępnianiu ekranu dla innych użytkowników są lagi, a ekran jest niewyraźny.
Dwie Strony
Czy przy pomocy zohosites mogę postawić więcej niż jedną stronę?
integracja
Pytanie od klienta, czy jest integracja Zoho CRM z Linkedin Ads? Jeśli nie to, czy jest z Zoho Social?
Import gmail
Czy da się importować kontakty z gmaila do zoho maila?
Przedłużenie
Ile razy można przedłużyć wersję trial/demo?
Desk róznica
Jaka jest różnica pomiędzy userem a agentem w ZohoDesk?
Wtyczka CRM do outlooka jest wycofana
Mając na uwadze dobro naszych użytkowników, odchodzimy od przestarzałego oprogramowania i wdrażamy nowe oprogramowanie i rozwiązania, które są teraz bardziej odpowiednie i łatwiejsze w użyciu. W związku z tym zdecydowaliśmy się wyłączyć wtyczkę Zoho CRM
Resetowanei hasła userom
Hej, Mam full admina w people.zoho.eu i niestety nie mogę resetować hasła userom. Szary użytkownik najpierw zgłasza się do Administratora - czyli do mnie - jeżeli nie może się zalogować, a dopiero potem szuka innych rozwiązań. Czy da się ustawić żebym
Attendance i automatyczne dodawanie wpisów
Witam, Postanowiliśmy w firmie, że wszyscy parownicy w Zoho People będą mieli codziennie (dni robocze) z automatu wpisane 8 godzin od 9 do 17. Na chweilę obecną tworzymy w excelu pliczek i go importujema na każdy miesiąc z góry. Pytanie jest czy można
Jak dodać nadgodziny?
Hej, Jak dodać nadgodziny w Zoho People?. Nie używamy Trackera więc tam to odpada. Najlepiej gdyby można było to zrobić w Attendance. Wiem, że można zrobić wpis w Attendance i w komentarzu dać Opis. Ale może jest jakiś łatwiejszy sposób? Krzysio
Strona główna Managera
W CRM strony główne zapewniają szybki podgląd różnych wydarzeń w firmie za pomocą pulpitów nawigacyjnych. Strony domowe pomagają również w organizacji dnia pracy własnej i zespołu. Na karcie głównej są trzy widoki: Klasyczny Użytkownik